Lucrul la McDonald’s inseamna “I’m lovin’ it” !

Aceste cuvinte exprimă cel mai bine tinereţea ca stare de spirit, entuziasmul, experienţele plăcute şi unice în fiecare zi, dar şi dorinţa de succes obţinut prin exigenţă şi lucru bine făcut. Anume aşa ne putem caracteriza pe noi şi pe clienţii noştri în egală măsură.

Poate McDonald’s înseamnă doar primul tău serviciu... Poate, este o posibilitate de aţi achita studiile... Dar poate, înseamnă oportunitatea majoră de a face carieră. Oricum ai interpreta, McDonald’s te poate ajuta să creşti prin intermediul experienţelor unice, beneficiilor calitative si cele mai bune oportunităţi de dezvoltare. 


Orar flexibil

Îţi acceptăm orarul flexibil întrucât suntem convinşi ca acesta trebuie să corespundă stilului tău de viaţă dar şi să te ajute să-ţi atingi ţelurile. Deasemenea îţi vom oferi instruire şi susţinere în activitatea de zi cu zi. 

Celebrăm diversitatea

Credem că oameni diferiţi, din diferite medii, cu interese diferite pot crea o structură de succes în cadrului restaurantelor noastre. McDonald’s este recunoscută prin diversitatea angajaţilor săi - de fapt, suntem lideri în ramură — de la restaurantele noastre şi până la furnizori.

Responsabilizarea

Credem în oferirea angajaţilor noştri a tuturor instrumentelor necesare pentru a reuşi, indiferent dacă e vorba de conducerea unui restaurant sau de avansarea pe scara ierarhică. Să fim cea mai bună companie noi putem, avem de oferit cele mai bune oportunităţi si ne-ar plăcea să credem că voi, unii dintre cei mai buni, sunteţi chiar în echipa noastră!
 
La McDonald’s, în training-urile de Leadership a Restaurantului, participanţii învaţă:

  • Folosirea celor mai potrivite tehnici de conducere pentru a dezvolta performanţele echipei si a persoanelor în parte
  • Recunoaşterea importanţei lucrului în echipă şi folosirea celor mai potrivite tehnici de ajutor şi implicare pentru manifestarea potenţialului
  • Dezvoltarea abilităţilor de a conduce
  • Prioritizarea necesităţilor restaurantului pentru îmbunătăţirea personalului, QSC&V, profit şi vânzări
  • Identificarea si corectarea factorilor ce conduc la slăbirea calităţii produselor
  • Dezvoltarea Planului de Imbunătăţire a Restaurantului
  • Folosirea instrumentelor şi tehnicilor de dezvoltare a echipelor
  • Identificarea strategilor de construire a a angajamentului
  • Pregătirea si desfăşurarea  evaluărilor de performanţă
  • Dezvoltarea abilităţilor de ai conduce pe alţii în oferirea unui service calitativ, a unor produse calitative şi întreţinerea excelentă a echipamentelor.
  • Transformarea cursurilor teoretice în planuri de acţiune.
 
În cadrul training-urilor de Leadership al Business-ului, McDonald’s pune la dispoziţia managerilor:

  • Conştientizarea modului de adoptarea şi manifestare a responsabilităţii şi impactul acestuia asupra rezultatelor afacerii
  • Înţelegere cu privire gândirea creativă, precum şi aplicarea acesteia în provocările de operarea a unui restaurant. 
  • Recunoaşterea talentelor din restaurant şi valorificarea acestora în scopul îmbunătăţirii afacerii
  • Înţelegere asupra conceptului de Responsabilitate Socială şi idei de încorporarea a acestui concept în afacere
  • Dezvoltarea abilităţilor fundamentale de panificare a afacerii dar si practici de promovare a imaginii companiei in cadrul comunitatii. 
Urmăreşte-ne pe  
Copyright © 2015 IM « FOOD PLANET RESTAURANTS » S.R.L.
McDonald’s Moldova